عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست

.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک

 

مناسبت گردش سال با آمدن بهار خیلی مناسبت شایسته ای هست و دستش درد نکنه هر کس که سنگ بنای این دگرگونی رو بنا گذاشت . امسال اولین سالی هست که دور از خانواده و دور از آب و خاک وطن هستم و یک جورایی دلم خیلی برای عید ایران تنگ شده . آهای شما هایی که در ایران هستید و هنوز میتونید عطر نرگس، رقص باد،نغمه شوق پرستوهای شاد رو حس کنید و بشنوید ، تا میتونید از این لحظه ها لذت ببرید که بعدا معلوم نیست کی فرصتی پیش بیاد.

سالی شاد در پیش رو داشته باشد.