یک عیبی که وبزای کار استرالیا میتونه داشته باشه اینه که مدت قراردادی که شما با یک کارفرما میتونید داشته باشید محدوده. همین موضوع ممکنه موقع کار پیدا کردن مسئله ایجاد کنه. ولی خوب با تغییر این قانون از اول جولای ( خیلی ها هنوز متوجه این تغییر نشدند) یعنی افزایش ۳ ماه به ۶ ماه کمک بزرگی به صاحبان این نوع ویزا شده. میتونید متن خبر رو تو
سایت مهاجرت بخونید.
یه چیز دیگه ای هم که من اینجا خوندم ،نشون میده که امکان کار کردن حتی بیش از ۶ ماه در یک شغل و با یک کارفرما هم وجود داره . البته خیلی کامل توضیح نداده ، فقط نوشته باید از department's Global Processing Centre اجازه بگیرید . ظاهرا" با نوشتن یک نامه کار حل میشه.